Опис
Основна мета проекту
Підвищити готовність населення міста Броди до дій у випадках надзвичайних ситуацій шляхом створення навчально-інформаційного центру при громадському формуванні «Територіальна оборона Бродівщини» через проведення інформаційних та навчально-практичних заходів в освітніх закладах та установах і організаціях міста Броди.
Проблема на вирішення якої спрямований проект
Низький рівень поінформованості населення міста Броди, у тому числі учнівської та студентської молоді, щодо дій у разі настання надзвичайної ситуації.
Перелік заходів передбачених проектом
1. Створення «Центру надання інформаційної допомоги у разі надзвичайної ситуації» та сформувати команду центру для забезпечення підвищення рівня готовності населення до надзвичайних ситуацій та діяльності Центру. 2. Замовити виготовлення інформаційно-навчальних матеріалів про алгоритм дій у разі настання надзвичайної ситуації: буклети про проект, методичні порадники. 3. Придбання обладнання, матеріалів та засобів для проведення практичних занять з дій по наданню допомоги та усуненню наслідків
Вплив проекту на розвиток міста та громади
Проект є інновацій для міста Броди і матиме сталий вплив на жителів через : - діяльність «Центру надання інформаційної допомоги у разі настання надзвичайної ситуації»; - трансляцію промо-ролика «Твої дії у разі настання надзвичайної ситуації»на телебаченні - підвищення рівня знань та готовності до дій в разі настання надзвичайних ситуацій серед учнівської та студентської молоді; - посилення рівня відповідальності та громадської свідомості серед населення міста щодо дій в екстремальних с
Категорія мешканців, на яких спрямовані результати проекту
первинна цільова група проекту : учні старших класів ЗОШ міста Броди, студенти педагогічного коледжу ім. М. Шашкевича; вторинна цільова група : населення міста Броди
Інформація щодо очікуваних результатів в разі реалізації проекту
1. Створено «Центр надання допомоги у разі надзвичайної ситуації» , підготовлено команду центру. 2. Інформовано населення міста про діяльність Центру через ЗМІ. 3. Створено промо-ролик «Твої дії у разі настання надзвичайної ситуації» , видано 1000 методичних порадників щодо дій в надзвичайних ситуаціях, 500 інформаційних буклетів, 1 інформаційний стенд (бігборд). 4. Підвищено рівень знань серед населення, учнівської та студентської молоді щодо дій у надзвичайних ситуаціях. Уміння -виклика